AndreaJaninas

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Lär känna mig!

Av Andrea - 26 februari 2012 14:46

Så att ni ska få veta lite mer om mig, ska jag göra ett inlägg var jag svarar på lite frågor(som jag själv hittat på),alltså en intervju med mig själv  

1.Vad tycker jag om? Jag tycker om hästar och att rida,att sjunga och annors bara musik,att shoppa, att umgås med mina kompisar och med familjen,och jag älskar sommaren!

2.Vad är min högsta önskan? Hm..En egen häst tror jag.Helst att jag skulle få Mikki,min hyreshäst(översta bilden)

3.Vad vill jag bli när jag är stor? Journalist kanske. Men proffsig tränare till andra ryttare skulle också vara roligt att vara,men det skulle vara ett påsidan-jobb.

4.Hurdan är min dröm pojke/man? Det vet jag inte ännu,före jag har träffat honom  Men ofta fastnar jag för blonda pojkar. Och pojkar med fina ögon,och såklart kivoga pojkar!

5.Vem är min idol/favoritbänd? One Direction heelt klart!

6.Vem är min bästa vän/mina bästa vänner? Jag har många! Mina bästa vänner är Anna,Bella,Ida och Tove. Men Janet och Vanessa har också blivit jätte nära vänner till mig. Jag tror att så småningom kommer Janet krypa sig upp till samma nivå som de andra tösarna som jag räknar till mina bästa vänner. Vi har bara inte känt varann så länge ännu. Vanessa är en kompis utanför skolan som jag helt enkelt klickar med, och hon har också blivit viktig för mig på sistone.

7.Vad tycker jag inte om? Skitsnack bakom ryggen,misshandel av djur och människor,krig(osv.), småkryp, ouppdaterade bloggar, våta strumpor, irriterande människor och några andra småsaker.

8.Vem tycker jag mer om,Kissie eller Kenza? Kenza! Men ibland störs jag på henne för att hon är så perfekt och jag tycker hon är full av sig själv. Nåjå,vem skulle inte vara det om de var i Kenzas kropp och liv?

Nåja,nu vet ni lite om mig!


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 30 mars 2012 15:38

NY BLOGG! LÄS MIN BLOGG PÅ WORDPRESS.COM, JAG BÖRJAR BLOGGA HÄR : ANDREAJANINAS.WORDPRESS.COM   ...

Av Andrea - 30 mars 2012 10:28

ridning     sånglektioner(har ingen bild på mig själv) ...

Av Andrea - 30 mars 2012 10:22


  Hej! Jag är hemma idag igen från skolan.. Har tittat på massor One Direction videon, kan inte få nog av dem! Se bara på den där bilden av Niall, kan man bli sötare?Nu ska jag gå och äta morgonmål. Min fredag kommer bara att vara att vara hemma, ...

Av Andrea - 29 mars 2012 16:07

Dom är inte bara snygga, bra sjungare, dom är också världens rooligaste!                  ...

Av Andrea - 29 mars 2012 15:32


  Läste just igenom min dagbok som jag tidigare skrev i, haha! Det va roligt att läsa och följa med hur det  gick till när jag började hyra Mikki till exempel! Jag har skrivit hela Mikkis annons av! Verklig satsning på dagbok,haha! Men man borde s...

Det här är jag Andrea!

Frågor? Fråga mig här!

4 besvarade frågor

Some pics and a few words..

                 

-You only have one life, so live the life you want to remember your last day. And do everything you want-

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards