AndreaJaninas

Alla inlägg under februari 2012

Av Andrea - 29 februari 2012 19:16

Har bara fortsatt sova och sen har jag också läst lite i min Twilight bok. Jaa, och förresten,jag beställde bikinin jag visade här i några inlägg tidigare :) Jag har ännu stegring så jag far inte imorgon till skolan heller,blää.

   

Av Andrea - 29 februari 2012 13:18

Jaha,och så är jag sjuk igen-.- Jag är det ganska ofta nuförtiden. Jag har sovit här hela dagen,och ligger nu och slöar i sängen medan andra sitter just nu på kemi timme,haha. Jag har feber och mitt huvve värker sjukt mycket, så såå trevligt är det inte. Dessutom missar jag ridningen med denna härliga ponny idag,Mikki, bläää   

 

Av Andrea - 28 februari 2012 16:11

Det är konstigt när något som borde föra närmare två typer, för dem så långt bort från varann. T.ex. om en flicka och en pojke är jätte bra kompisar,och så säger flickan till pojken att hon tycker om honom, och plötsligt kan de inte ens titta varann i ögon och beter sig som om de inte känner varann.. Varför är det så? Är det för att de är blyga? Är det pinsamt? Är det så att pojken inte är lika modig som flickan och kan säga att han också tycker om henne..? Eller är det helt enkelt för att han inte är intresserad av henne, och därför ignorerar henne? Det är konstigt det där, men det är väl bara mänskligt.Just a thought..


Min dag har varit helt bra, fast jag har haft ont i magen enda sen morgonen. Jag har inte någo speciella planer för att idag,jag ska bara gå och sköta Aicka till stallet. Ha det bra,puss!  

Av Andrea - 27 februari 2012 19:54

   Helt härlig bikini! Jag beställer den här tror jag. Jag bara måst!

Av Andrea - 27 februari 2012 19:40

Nu är känner jag mig fräsch och skön efter duschen,efter en ganska svettig ridtur! Den som säger att ridning inte är träning eller en sport, vet inte vad den pratar om. Mikki gick fint och jätte avslappnat idag. Jag red lite lugnare eftersom jag kände mig konstigt trött och het, så jag red utan sadel. Nu ska jag facebooka en stund, någo jag inte har gjort på länge ordentligt!

   

Av Andrea - 27 februari 2012 15:15

Hej på er! Jag är på jätte gott humör just nu!  jag har haft en bra dag och snart ska jag och rida på Mikki,jess! Det var roligt att träffa människor man inte sätt på ett tag(en och en halv vecka), vissa mer saknade än andra. Jaa-a,nu har jag inget mer att berätta. Så vi hörs senare! Bild tagen i mitt rum,en av hästskorna i fönstret,som jag fått en för varje ridläger jag varit på.

 

Av Andrea - 26 februari 2012 16:36

Vanessa fotade lite när hon var hos mig på torsdagen och fredagen. Bilderna blev lite konstiga eftersom de Vanessa fotade var konstiga.. Min familjs hundar! Förresten så skolan börjar imoron igen, den som inte visste det. Usch,usch, det skulle vara skönt att ha en vecka till sportlov!

      

Av Andrea - 26 februari 2012 14:46

Så att ni ska få veta lite mer om mig, ska jag göra ett inlägg var jag svarar på lite frågor(som jag själv hittat på),alltså en intervju med mig själv  

1.Vad tycker jag om? Jag tycker om hästar och att rida,att sjunga och annors bara musik,att shoppa, att umgås med mina kompisar och med familjen,och jag älskar sommaren!

2.Vad är min högsta önskan? Hm..En egen häst tror jag.Helst att jag skulle få Mikki,min hyreshäst(översta bilden)

3.Vad vill jag bli när jag är stor? Journalist kanske. Men proffsig tränare till andra ryttare skulle också vara roligt att vara,men det skulle vara ett påsidan-jobb.

4.Hurdan är min dröm pojke/man? Det vet jag inte ännu,före jag har träffat honom  Men ofta fastnar jag för blonda pojkar. Och pojkar med fina ögon,och såklart kivoga pojkar!

5.Vem är min idol/favoritbänd? One Direction heelt klart!

6.Vem är min bästa vän/mina bästa vänner? Jag har många! Mina bästa vänner är Anna,Bella,Ida och Tove. Men Janet och Vanessa har också blivit jätte nära vänner till mig. Jag tror att så småningom kommer Janet krypa sig upp till samma nivå som de andra tösarna som jag räknar till mina bästa vänner. Vi har bara inte känt varann så länge ännu. Vanessa är en kompis utanför skolan som jag helt enkelt klickar med, och hon har också blivit viktig för mig på sistone.

7.Vad tycker jag inte om? Skitsnack bakom ryggen,misshandel av djur och människor,krig(osv.), småkryp, ouppdaterade bloggar, våta strumpor, irriterande människor och några andra småsaker.

8.Vem tycker jag mer om,Kissie eller Kenza? Kenza! Men ibland störs jag på henne för att hon är så perfekt och jag tycker hon är full av sig själv. Nåjå,vem skulle inte vara det om de var i Kenzas kropp och liv?

Nåja,nu vet ni lite om mig!


    

Det här är jag Andrea!

Frågor? Fråga mig här!

4 besvarade frågor

Some pics and a few words..

                 

-You only have one life, so live the life you want to remember your last day. And do everything you want-

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards