AndreaJaninas

Alla inlägg under februari 2012

Av Andrea - 26 februari 2012 14:17

 

vintern ovanför,sommaren nedanför.Vilka vackra bilder.

      Usch, man är jätte blek på vintern! Jag har brunt hår och ljus hy, på sommaren har jag brun hy och ljust hår.. Like den andra delen mer..

Av Andrea - 26 februari 2012 13:57

Jag har ringt runt till jätte många av mina kompisar och fråga om de kan komma och shoppa,men ingen kan! Och det är ju jätte tråkigt att fara ensam, så det får väl bli då en annan dag i stället. Nu dör jag av tristess här hemma. Jag ska nog gå till stallet och sköta min sköthäst Aicka, men jag går först på kvällen,så vad ska jag göra här nu på dagen? Jag får väl designa bloggen eller nåt.. Gosh.

 

Av Andrea - 26 februari 2012 00:33

Godnatt bloggen och kära bloggläsare! Imorgons planer är ännu oklara,så jag får se vad som kommer för sig att göra.Förresten,det hände en jätte obehaglig sak i stallet idag! En av stallkatterna kom in bärande på en kanin unge! Det var en av gårdens burkaniner! Den sprattlade och höll på,och min reaktion var att springa och försöka få bort den från katten,och jag bankade katten i huvudet och allting för att rädda den stackars kaninen,men plötsligt slutade den sprattla och det hördes ett jätte obehaglit "kritsch".. fy fan! Kaninens nacke bröts typ eller nåt. Jag var på väg att kräkas! Jag hatar katter! Usch,usch,varför måste den här lilla söta kaninen dö för att katten hade tråkigt och råkade hitta den. Jag ringde till ägaren och berättade,och hon bara så "Okej,den hade rymt.Inget att göra åt saken!" Usch.. Jag kände mig illa till mods många timmar efter det..Jag är en sån djurvän att det här var jätte äckligt för mig! Jag mådde faktiskt jätte illa!

 


Av Andrea - 25 februari 2012 18:09

hej! Nu börjar jag blogga här på bloggplatsen tror jag.Jag testar lite olika bloggsidor och ser vilken jag blir mest nöjd med.Nu ska jag kila iväg till stallet och sen blir det att se på Melodifestivalen.


 
Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag Andrea!

Frågor? Fråga mig här!

4 besvarade frågor

Some pics and a few words..

                 

-You only have one life, so live the life you want to remember your last day. And do everything you want-

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards